“مقدمه ای بر مفاهیم مدیریت دانش “
رویارویی با رقابت جهانی و محیط های پویای در حال تغییر، سازمانها را مجبور کرده افرادی را با استعدادهای مختلف درکنار هم گرداوری نمایند و از تجربه و دانش آنها برای دستیابی به بازارها و تکنولوژی های جدید استفاده کنند. دیگر زمان بسنده کردن به زیرساخت های فیزیکی سپری شده و در این محیط پرتلاطم و پر از شگفتی، داشتن منبع استراتژیک دانش و مدیریت این منبع استراتژیک، یکه تازی می نماید.
مدیریت دانش به معنای در دسترس قرار دادن سیستماتیک اطلاعات و اندوختههای علمی اعضای یک سازمان است، به گونهای که به هنگام نیاز و بموقع، دانش تولید شده یا ذخیره شده در سازمان، در اختیار افراد مورد نظر قرار گیرد تا فعالیت ها و وظایف خود را با بازدهی بیشتر و مؤثرتر انجام دهند.
این وبینار یکی از برنامه های ویژه انجمن زنان کارآفرین برای بزرگداشت روز جهانی زن (۸مارس) بوده و با هدف حساس سازی صاحبان کسب و کار بخصوص بانوان، به تاثیر مدیریت دانش در زندگی و کار طراحی شده است.
جهت شرکت در وبینار به لینک زیر مراجعه فرمایید.
https://connectteam.ir/anjomanezanan