اهداف کنفرانس:
- ارتقا توسعه و ترویج دانش مدیریت برند
- تعامل و تبادل تجارب پژوهشگران و متخصصین حوزه برند پیرامون توسعه و بکارگیری تکنیکهای برند سازی
- تبیین اهمیت برند و ترغیب سازمانها و تشکلها به امر برند سازی
- تبیین راهکارها و قوانین حمایت از مالکیت فکری برند
- فضا سازی جهت تسهیل رویههای ثبت مالکیت فکری و نام و نشان تجاری در مراجع بین المللی
- کمک به توسعه پایدار صادرات از طریق حمایت از مالکیت فکری برند
محورهای کنفرانس:
- راهبردهای توسعه دانش برند
ضرورت و نقش برندسازی در حمایت از تولید ملی
اهمیت و تأثیر برندسازی در شرایط وجود بحران اقتصادی
برندسازی در صنایع خدمات محور
ایجاد هویت یکپارچه برند در سازمانها
معماری برند و نقش آن در ایجاد و توسعه جایگاه برند
تبیین علمی شاخصهای سنجش قدرت برند و ارزش ویژه برند
نقش ابزارهای یکپارچه ارتباط بازاریابی در فرآیند برند سازی
- راهبردهای توسعه صادرات و روابط بین الملل
ضرورت توسعه صادرات به عنوان یکی از ارکان توسعه برند با حفظ اصول و قوانین علمی و بین المللی
بررسی راهکارهای عملی توسعه صادرات و مسائل مرتبط با آن مانند مالکیت فکری و مسائل حقوقی
نقش بخش خصوصی در زمینه سازی توسعه صادرات برند
نقش دولت در زمینه سازی توسعه صادرات برند
دبیرخانه کنفرانس هشتم:تهران، کوی نصر (پل گیشا)، ابتدای خیابان فروزانفر، پلاک ۵، واحد ۱۰
تلفن: ۸۶۰۱۴۲۵۹ – ۸۶۰۱۴۲۶۴ – ۸۶۰۱۴۲۷۳ – ۸۶۰۱۴۲۶۷
پست الکترونیکی: info@iranbrandhouse. ir