ضرورت به کارگیری دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای کوچک

ضرورت بکارگیری دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای کوچک زمان: 20 اردیبهشت 1400 مهمان: خانم دکتر فنایی مرحمت میزبان: خانم دکتر جهان آرار ممی خانی تمامی کسب و کارها برای تداوم و بقای فعالیت شان، باید انعطاف پذیر باشند. ظهور بیماری کووید 19 یک شوک تاثیرگذار را بر ارتباطات اقتصادی و اجتماعی کسب و کارها تحمیل نمود. بنگاه های تجاری موفق بودند که توانستند خودشان را با فضای جدید انطباق داده و از دیجیتال مارکتینگ بهره ببرند. اما سوال مهم این است که آیا دیجیتال مارکتینگ می تواند برای تمام کسب و کارها مفید باشد؟ اگر پاسخ مثبت است، در اوضاع اقتصادی کنونی که مشکلات متعددی را برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده، آیا ارزش هزینه کرد زمانی و مالی را دارد؟ سرمایه گذاری در این زمینه برای کدام دسته از کسب و کارها توصیه می شود؟ در جلسه لایوی که برگزار خواهد شد، تلاش بر این است تا ضمن معرفی دیجیتال مارکتینگ و قابلیت ها آن، نکات کاربردی برای استفاده از آن در کسب و کارهای کوچک مطرح شود.

اشتراک گذاری این نوشته در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR