ضرورت به کارگیری دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای کوچک

ضرورت بکارگیری دیجیتال مارکتینگ در کسب و کارهای کوچک زمان: 20 اردیبهشت 1400 مهمان: خانم دکتر فنایی مرحمت میزبان: خانم دکتر جهان آرار ممی خانی تمامی کسب و کارها برای تداوم و بقای فعالیت شان، باید انعطاف پذیر باشند. ظهور بیماری کووید 19 یک شوک تاثیرگذار را بر ارتباطات اقتصادی و اجتماعی کسب و کارها تحمیل نمود. بنگاه های تجاری موفق بودند که توانستند خودشان را با فضای جدید انطباق داده و از دیجیتال مارکتینگ بهره ببرند. اما سوال مهم این است که آیا دیجیتال مارکتینگ می تواند برای تمام کسب و کارها مفید باشد؟ اگر پاسخ مثبت است، در اوضاع اقتصادی کنونی که مشکلات متعددی را برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده، آیا ارزش هزینه کرد زمانی و مالی را دارد؟ سرمایه گذاری در این زمینه برای کدام دسته از کسب و کارها توصیه می شود؟ در جلسه لایوی که برگزار خواهد شد، تلاش بر این است تا ضمن معرفی دیجیتال مارکتینگ و قابلیت ها آن، نکات کاربردی برای استفاده از آن در کسب و کارهای کوچک مطرح شود.

اشتراک گذاری این نوشته در شبکه های اجتماعی :

اشتراک گذاری در facebook
اشتراک گذاری در twitter
اشتراک گذاری در linkedin
اشتراک گذاری در telegram
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک گذاری در email
اشتراک گذاری در print
fa_IR